Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 892/2018 Burmistrza Krapkowic z dnia 16-03-2018 w sprawie powołania komisji przetargowej i określenia zakresu czynności w postepowaniu

Na podstawie § 2 Zarządzenia Nr 33/2007 z dnia 20.12.2007 r. Burmistrza Krapkowic w sprawie ustalenia Regulaminu określającego zasady udzielania zamówień publicznych, obowiązków i odpowiedzialności osób przygotowujących i prowadzących postępowanie o zamówienie publiczne oraz zasady pracy i powoływania komisji przetargowych, postanawiam:

§ 1. Powołać komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n.: Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice , w składzie: 1) Romuald Haraf - Przewodniczący, 2) Katarzyna Kubacka - Członek, 3) Beata Gebauer - Członek, 4) Barbara Zając - Sekretarz.
§ 2. Określić zakres czynności w postępowaniu, w następujący sposób
I.  Przewodniczący:
- kieruje pracami komisji,
- odbiera od osób wykonujących czynności w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych – jednolity tekst Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm. i włącza je do dokumentacji  postępowania,
- przewodniczy w sesji otwarcia ofert,
- wyznacza terminy posiedzeń komisji przetargowej i im przewodniczy,
- prowadzi nadzór nad prawidłowością prowadzenia dokumentacji postępowania,
- informuje Burmistrza o ewentualnych problemach w toku postępowania,
- w imieniu komisji przetargowej wnioskuje do Burmistrza, o powołanie biegłych,
- wnioskuje do Burmistrza o wykluczenie wykonawców z postępowania i odrzucenie ofert,
- wnioskuje do Burmistrza o wybór oferty najkorzystniejszej.

II.  Członek - Katarzyna Kubacka
- zatwierdza wartość i opis przedmiotu zamówienia,
- zatwierdza projekt umowy,
- uczestniczy w sesji otwarcia ofert.

III.  Członek - Beata Gebauer
       - sporządza opis przedmiotu zamówienia,
- ustala kryteria oceny ofert i nadaje im wagi,
- przygotowuje projekt wyjaśnień na zapytania do treści SIWZ w sprawach merytorycznych,
- uczestniczy w sesji otwarcia ofert,
- dokonuje oceny ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu,
- dokonuje oceny wyjaśnień w przypadku wystąpienia rażąco niskiej ceny.

IV.  Sekretarz:
- publikuje ogłoszenia o zamówieniu i udzieleniu zamówienia oraz ogłoszenia dotyczące wyjaśnień i zmiany treści SIWZ,
- sporządza SIWZ pod względem formalno-prawnym oraz w zakresie nie przypisanym innym członkom komisji przetargowej,
- sporządza SIWZ w zakresie warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków,
- prowadzi dokumentację postępowania,
- uczestniczy w sesji otwarcia ofert,
- dokonuje oceny ofert pod względem formalno-prawnym,
- dokonuje poprawek w ofertach oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych i innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze SIWZ, nie powodujących istotnych zmian w treści oferty,
- przygotowuje projekt wyjaśnień na zapytania do SIWZ w sprawach proceduralnych,
- prowadzi korespondencję z Wykonawcami.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się I Zastępcy Burmistrza. § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Krapkowic

Andrzej Kasiura