|
Symbol: GKI
|
Naczelnik wydziału: Katarzyna Kubacka |
Nr telefonu: 77 44 66 875 |
E-mail: k.kubacka@krapkowice.pl |
|
Inspektor ds. budownictwa: Lucyna Śleziak |
Nr telefonu: 77 44 66 803 |
E-mail: l.sleziak@krapkowice.pl |
|
Inspektor ds. zagospodarowania przestrzennego i inwestycji: Ewa Gryska |
Nr telefonu: 77 44 66 803 |
E-mail: e.gryska@krapkowice.pl |
|
Podinspektor ds. inwestycji i remontów: Henryk Ligęza |
Nr telefonu: 77 44 66 817 |
E-mail: h.ligeza@krapkowice.pl |
|
Inspektor ds. planowania przestrzennego i urbanistyki: Adam Ziaja |
Nr telefonu: 77 44 66 823 |
E-mail: a.ziaja@krapkowice.pl |
|
Podinspektor ds. infrastruktury gminnej: Damian Górski |
Nr telefonu: 77 44 66 881 |
E-mail: d.gorski@krapkowice.pl |
|
Podinspektor ds. remontów i inwestycji: Beata Gebauer |
Nr telefonu: 77 44 66 861 |
E-mail: b.gebauer@krapkowice.pl |
|
Podinspektor ds. drogownictwa: Justyna Niestrój |
Nr telefonu: 77 44 66 896 |
E- mail: j.niestroj@krapkowice.pl |
|
Podinspektor ds. remontów i inwestycji: Magdalena Głód - Matura |
Nr telefonu: 77 44 66 882 |
E- mail: m.glod-matura@krapkowice.pl |
|
Inspektor ds. administracyjno - finansowych: Krzysztof Madej |
Nr telefonu: 77 44 66 854 |
E-mail: k.madej@krapkowice.pl |
|
Dni i godziny obsługi interesantów: |
- poniedziałek: 7.30 - 17.00
- wtorek-czwartek: 7.30 - 15.30
- piątek: 7.30 - 14.00
|
Zakres działania - zadania: |
Do zakresu działania wydziału należy:
- opracowanie koncepcji rozwoju układu komunikacyjnego i ewidencji dróg,
- kontrola i ocena stanu technicznego jezdni i chodników oraz obiektów związanych z drogami,
2a. realizacja i nadzór nad utrzymaniem czystości na drogach i chodnikach wraz z utrzymaniem zimowym infrastruktury drogowej,
2b. nadzór nad utrzymaniem stanu technicznego obiektów komunikacji miejskiej (przystanki i zatoki autobusowe),
2c. nadzór nad utrzymaniem czystości w obrębie starego miasta (rynek wraz z przyległymi ulicami),
2d. nadzór nad obiektami małej architektury (place zabaw i rekreacji),
- opiniowanie projektów technicznych dotyczących zmian w układzie komunikacyjnym,
- nadzór nad koordynacją robót remontowych, modernizacyjnych i inwestycyjnych obejmujących infrastrukturę sieciową a naruszających nawierzchnię ulic i placów,
- sprawowanie nadzoru nad realizacją inwestycji związanych z gospodarowaniem odpadami na składowisku w Gogolinie,
- doradztwo i pomoc zarządcą terenów w zakresie oznakowania dróg i placów wewnętrznych,
- prowadzenie prac związanych z oświetleniem ulic i placów w mieście i gminie,
- wykonywanie funkcji organu zarządzającego ruchem na drogach w granicach administracyjnych gminy,
- opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych i ich aktualizacja,
- przyjmowanie, wstępna selekcja i weryfikacja merytoryczna zgłoszeń w zakresie potrzeb inwestycyjnych,
- kształtowanie polityki inwestycyjnej miasta i gminy,
- przygotowanie zadań inwestycyjnych do realizacji,
- obsługa inwestorska zadań inwestycyjnych,
- inicjowanie i koordynacja inwestycji wspólnych wraz z uzgodnieniami dotyczącymi sposobu ich finansowania,
- sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- opracowywanie zmian planów zagospodarowania przestrzennego,
- prowadzenie trybu formalnoprawnego sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian,
- wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
- zlecanie i nadzór nad opracowaniem koncepcji urbanistyczno-architektonicznych, programowo-przestrzennych do przygotowania inwestycji na terenach komunalnych,
- sprawowanie opieki nad zabytkami,
- sprawowanie nadzoru nad zarządzaniem cmentarzem komunalnym oraz planowanie inwestycji oraz robót remontowych,
- sprawowanie nadzoru nad wydatkowaniem i rozliczaniem środków z gminnego funduszu sołeckiego,
- wykonywanie z upoważnienia burmistrza czynności materialno-technicznych w zakresie sprawowania przez Burmistrza nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem gminy: WiK Sp. z o.o. w Krapkowicach i Biokrap Sp. z o.o. w Krapkowicach,
- kompletowanie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania stowarzyszenia PROKADO I AQUA SILESIA
- opracowywanie informacji publicznych i innych informacji z zakresu działalności wydziału, przeznaczonych do zamieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu oraz na oficjalnej stronie internetowej lub do publikacji w mediach lokalnych,
- przedstawianie propozycji do rocznego planu współpracy gminy Krapkowice z organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji zadań publicznych,
- nadzór nad realizacją zadań publicznych z zakresu inwestycji, wybranych w drodze konkursu, w tym: opiniowanie zadań, przeprowadzanie kontroli realizacji umów.
|
Wykaz prowadzonych rejestrów publicznych i archiwów:
|
- Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym
- Rejestr decyzji o ustaleniu warunków zabudowy
|
Procedury załatwiania spraw urzędowych: |
-
Opisy procedur załatwiania spraw urzędowych oraz wzory druków niezbędnych przy załatwianiu spraw - więcej»
|
|