Symbol: BF |
Stanowiska pracy: |
Naczelnik Wydziału Budżetowo-Finansowego: Mariola Korzeniec |
Nr telefonu: 77 44 66 849 |
Nr faksu: 77 44 66 888 |
E-mail: m.korzeniec@krapkowice.pl |
|
Zastępca Naczelnika Wydziału Budżetowo-Finansowego: Beata Namysło |
Nr telefonu: 77 44 66 849 |
E-mail: b.namyslo@krapkowice.pl |
|
Inspektor ds. księgowości budżetowej: Beata Kipka |
Nr telefonu: 77 44 66 860 |
E-mail: b.kipka@krapkowice.pl |
|
Inspektor ds. księgowości budżetowej: Katarzyna Niećko |
Nr telefonu: 77 44 66 818 |
E-mail: k.niecko@krapkowice.pl |
|
Inspektor ds. księgowości budżetowej: Ilona Niewiadomska |
Nr telefonu: 77 44 66 850 |
E-mail: i.niewiadomska@krapkowice.pl |
|
Inspektor ds. księgowości budżetowej: Jolanta Pawlus |
Nr telefonu: 77 44 66 850 |
E-mail: j.pawlus@krapkowice.pl |
|
Inspektor ds. księgowości budżetowej: Marina Dworecka |
Nr telefonu: 77 44 66 820 |
E-mail: m.dworecka@krapkowice.pl |
|
Inspektor ds. księgowości budżetowej: Kornelia Szlotawa |
Nr telefonu: 77 44 66 889 |
E-mail: k.szlotawa@krapkowice.pl |
|
Inspektor ds. księgowości budżetowej: Karina Nowicka |
Nr telefonu: 77 44 66 831 |
E-mail: k.nowicka@krapkowice.pl |
|
Inspektor ds. księgowości budżetowej: Marzena Data |
Nr telefonu: 77 44 66 852 |
E-mail: m.data@krapkowice.pl |
|
Podinspektor ds. księgowości budżetowej: Aleksandra Rak |
Nr telefonu: 77 44 66 821 |
E-mail: a.rak@krapkowice.pl |
|
Podinspektor ds. księgowości budżetowej: Karolina Janecka |
Nr telefonu: 77 44 66 826 |
E-mail: k.janecka@krapkowice.pl |
|
Podinspektor ds. obsługi kasowej: Klaudia Hauk |
Nr telefonu: 77 44 66 844 |
E-mail: k.hauk@krapkowice.pl |
|
Dni i godziny obsługi interesantów: |
Wydział: - poniedziałek: 7.30 - 17.00
- wtorek-czwartek: 7.30 - 15.30
- piątek: 7.30 - 14.00
| Kasa czynna w godzinach: poniedziałek - piątek : 9:00 - 13:30 |
Zakres działania - zadania |
Wydział Budżetowo-Finansowy (Symbol BF) Do zadań Wydziału należy w szczególności: - prowadzenie rachunkowości budżetu Gminy w zakresie realizowanych dochodów, przychodów, wydatków i rozchodów,
- prowadzenie rachunkowości funduszu świadczeń socjalnych,
- prowadzenie ewidencji księgowej środków zewnętrznych pochodzących z Unii Europejskiej oraz innych źródeł krajowych i zagranicznych,
- prowadzenie obsługi kasowej Urzędu,
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
- prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT,
- prowadzenie ewidencji umów, porozumień powodujących powstanie zobowiązań gminy,
- prowadzenie prac nad projektem budżetu gminy i projektów uchwał zmieniających budżet,
- opracowywanie planu finansowego Urzędu oraz podległych jednostek budżetowych,
- przygotowywanie projektów zmian planu finansowego wydatków,
- nadzór nad gospodarką finansową podległych jednostek organizacyjnych,
- dokonywanie podziału oraz przekazywanie jednostkom budżetowym środków finansowych na realizacje zadań własnych, zleconych, środków zewnętrznych pochodzących ze źródeł krajowych i zagranicznych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu,
- sporządzanie sprawozdań finansowych Urzędu,
- sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych gminy,
- rozliczanie inwentaryzacji mienia Urzędu i mienia gminy, dokonywanie wyceny i ustalanie ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych,
- obsługa kredytów, pożyczek i obligacji zaciągniętych przez Gminę oraz współpraca z bankami,
- naliczanie i windykacja należności niepodatkowych,
- obsługa rachunkowa dotacji udzielanych z budżetu gminy,
- prowadzenie ewidencji inwestycji gminnych prowadzonych przez wydziały Urzędu,
- prowadzenie obsługi rachunkowo-finansowej zadań zleconych, powierzonych gminie na podstawie porozumień lub umów,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości,
- prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego w zakresie prawidłowości naliczania i rozliczania środków finansowych,
- wykonywanie czynności kontrolnych w ramach systemu kontroli zarządczej w zakresie właściwości rzeczowej wydziału w jednostkach gminy Krapkowice,
- prowadzenie rachunkowości dochodów i wydatków budżetu Gminy jak i dla Urzędu jako jednostki budżetowej,
- prowadzenie prac nad projektem Wieloletniej Prognozy Finansowej, przedsięwzięć, oraz ich projektów zmian,
- sporządzanie Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz przedsięwzięć,
- sporządzanie prognozy długu,
- prowadzenie i kontrola ewidencji przyjętych wadiów przetargowych, zabezpieczeń wykonania umów w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,
- regulowanie płatności na podstawie dokumentów przedłożonych przez merytoryczne wydziały,
- rozliczanie kosztów podróży służbowych.
|
Wykaz prowadzonych rejestrów publicznych i archiwów: |
-
Rejestr umów; -
Rejestr faktur; -
Rejestr środków trwałych; -
Ewidencja inwestycji gminnych; -
Ewidencja opłat z tytułu wieczystego użytkowania gruntu; -
Ewidencja opłat z tytułu dzierżawy terenu; -
Ewidencja opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; -
Ewidencja opłat z tytułu sprzedaży nieruchomości; -
Ewidencja opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości; -
Ewidencja sprzedaży VAT; -
Ewidencja mandatów karnych; -
Ewidencja opłat parkingowych; -
Ewidencja opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu; -
Ewidencja opłat za zajęcie pasa drogowego. Dane zawarte w rejestrach i wykazach mogą być udostępniane na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej z ograniczeniami ze względu na prywatność osoby fizycznej – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych lub innych ustaw (m.in.: ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa, ustawie z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych, ustawie z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych). Informacje zawarte w prowadzonych w Urzędzie rejestrach, ewidencjach i archiwach udostępniane są na pisemny lub ustny wniosek. |
Procedury załatwiania spraw urzędowych: |
-
Opisy procedur załatwiania spraw urzędowych oraz wzory druków niezbędnych przy załatwianiu spraw - więcej» |
|